Asiantuntevaa kauppakeskusjohtamista Herttoniemen sydämessä
Kauppakeskus Hertsi ei ole vain monipuolinen lähipalvelukeskus – se on myös kaupallinen menestystarina.
10. JOULUKUUTA 2024
▪ 4 Lukuaika
Jaa
Tags
Asiantuntevaa kauppakeskusjohtamista Herttoniemen sydämessä
Kauppakeskus Hertsi ei ole vain monipuolinen lähipalvelukeskus – se on myös kaupallinen menestystarina. Hertsi on onnistunut erottumaan kilpailijoistaan monipuolisella ja paikallisia palvelevalla tarjonnallaan ja houkuttelevalla ympäristöllään. Keskuksen hallinnasta vastaa yli 10 ammattilaista käsittävä Newsecin asiantuntijatiimi, joka tuo monipuolista osaamista keskuksen menestyksekkääseen toimintaan.
Monialainen tiimi luo pohjan menestykselle
Newsecin palveluvalikoima Hertsin osalta kattaa kauppakeskusjohtamisen ja -markkinoinnin, kiinteistöjohtamisen ja vuokrauksen sekä taloushallinnon ja vuokrahallinnon palvelut. Hertsin kaupallisesta johdosta vastaa kauppakeskuspäällikkö Hanna Feodorov työparinaan kauppakeskuskoordinaattori Johanna Keituri. Kaupallinen tiimi vastaa asiakaskokemuksesta, kaupallisesta menestyksestä ja vuokralaistyytyväisyydestä.
Hertsin teknisestä ylläpidosta vastaa kiinteistöpäällikkö Nico Orkamo. Hänen vastuullaan ovat rakennuksen tekninen kunto, turvallisuus ja palveluntuottajien laadunvalvonta.
Liikevalikoima rakentaa vetovoimaa
Hertsin vetovoima perustuu tarkkaan harkittuun liike- ja palveluvalikoimaan, joka vastaa asiakkaiden tarpeisiin ja rikastuttaa kauppakeskuksen kokonaisuutta. Jokaisen liiketilan osalta pohditaan huolellisesti, minkälainen konsepti parhaiten täydentäisi olemassa olevaa tarjontaa ja loisi lisäarvoa asiakkaille. Tavoitteena on rakentaa tasapainoinen ja monipuolinen kokonaisuus, joka varmistaa keskuksen houkuttelevuuden pitkällä aikavälillä sekä tukee vuokralaisten menestystä. Newsecin tiimissä Hertsin liiketilojen vuokrauksesta vastaa Seppo Oksanen, joka tekee tiivistä yhteistyötä kauppakeskusjohdon kanssa.
Yhteistyö on avain onnistumiseen
Hertsin tiimin jäsenet korostavat yhteistyön merkitystä. Tiivis kommunikointi ja yhtenäinen tavoite – tehdä Hertsistä viihtyisä niin asiakkaille kuin työntekijöille – ohjaavat heidän päivittäistä toimintaansa. Vaihtelevat työtehtävät ja jatkuva uuden oppiminen pitävät yllä työmotivaatiota.
Tiimin toiminta ulottuu myös vuokralaisten suuntaan, joissa korostuvat reilu kohtelu, kuunteleminen ja yhteisen viihtyvyyden rakentaminen. Näin varmistetaan sekä liiketilojen korkea käyttöaste että pitkät vuokrasuhteet, jotka ovat kiinteistönomistajille elintärkeitä.
Hertsi: Menestystarina omistajille ja asiakkaille
Hertsin suosio perustuu sen kykyyn vastata paikallisten arjen tarpeisiin. Kauppakeskuksen kattava palveluvalikoima – päivittäistavarakaupasta erikoisliikkeisiin – yhdistyy lapsiperheitä ja senioreita ilahduttavaan yhteisöllisyyteen. INTO School -päiväkodin lapset ja hoivakodin asukkaat luovat kauppakeskuksen ympärille elävän ja lämpimän tunnelman.
Kiinteistösijoittajille Hertsi tarjoaa esimerkin siitä, miten asiantunteva kauppakeskusjohtaminen luo lisäarvoa. Newsecin kokonaisvaltainen palvelu varmistaa, että omistajien tavoitteet täyttyvät, oli kyse sitten vuokralaistyytyväisyydestä, kiinteistön arvon ylläpidosta tai pitkän aikavälin kannattavuudesta.
Kiinnostuitko? Tutustu Newsecin palveluihin ja selvitä, miten voimme auttaa sinua saavuttamaan kiinteistösijoitustesi täyden potentiaalin.
Lue lisää Shopping Centre Management – Kaupallinen johtaminen palvelustamme.
Viimeisimmät referenssit
Get the latest insights right in your inbox
Sign up to get updates and relevant insights from Newsec. We won't be in touch more often than necessary.